2010. november 13., szombat

Sweet Sixteen

9 megjegyzés:

Ányi írta...

Nem mondod, hogy ma ti is szülinapoztatok?! :D :D :D
mi is:
http://scrapbookgimp.blogspot.com/2010/11/boldog-szulinapot.html
És Tinciék is :D :D De jó!
Boldog szülinapot az ünnepelt nagyfiúnak!!!

Lili'sMother írta...

Imádtam 16 évesnek lenni!! Remélem, ő is!
Boldog szülinapot neki!

Tinci írta...

Isten éltesse az ünnepeltet!

Rita006 írta...

Boldog szülinapot a "kicsinek"! És gratula anyukának-apukának a 16 évvel ezelőtti nagy napért!

Krisz írta...

Gratula aszülinaposnak! Szuper az oldal, de kié is lehet a készlet????? :)

Rita(006) írta...

Tuuuuudom, hogy kaptál már millió és egy blog díjat, de valóban szeretettel „adom” Neked ezúttal én. Kérlek nézz be „hozzám”.

Evus írta...

Boldog 16-ot az ünnepeltnek!
Ritához hasonlóan én is adományoztam neked egy díjat, irány a blogom!

Margó írta...

Mindenben csatlakozom az előttem szólókhoz! Boldok szülinapot az ünnepeltnek és Szüleinek!
... azonban én is arra kérlek, hogy nézd meg lécccccci a mai bejegyzésem, mert én is gondoltam Rád a meglepivel! (Így legalább egyszerre lepődhetsz meg:-))))

Blissz írta...

Nagyon jópofa a kép az oldalon és csatlakozom az előttem szólókhoz a gratulációk terén. Valamint én vagyok azt hiszem a mai nap a 4. aki blog díjat adományoz neked. :-) Ennek ellenére néz be majd hozzám is :-D