2012. március 11., vasárnap

Ezerszer megfogadtam

, hogy duplaoldalakat fogok csinálni. Persze tök jól néznek ki a szimplák is, egészen addig, míg nem akarok fotókönyvet. Akkor mindig kiderül, hogy a legtutibb oldalak is rémesen tudnak kinézni egymás mellett. Szerencsére mindig minden megvan réteges psd-ben, de akkor is át kell az egészet alakítani, hogy az egymás mellé kerülő oldalak egymással is összhangban legyenek. Így jártam most két könyvvel is. Egyiket Benedek első évéről készítettem, a másikat meg a másik négy unokáról. Szóval sokszor több idő, mint ha új oldalt csinálnék. Ennek ellenére már idén is vannak szimpla oldalaim. Nem vagyok nagyon tanulékony:))




Nagyobb mérethez kattints ide!

3 megjegyzés:

Margó írta...

Ha lenne, akárcsak egy unokám is, csakis róla készítenék oldalakat, albumot!! De, egy sincs - és most éppen még az elérhető közelsége is tovaszállt!:-(
Örülök, hogy ez az érzés helyett Neked itt van 4 + 1 gyönyörűséges unokád!! ... és Ők meg szerencsések, mert majd a mama csodás albumaiban idéződnek fel életük csodás pillanatai!!
Csupa melegség és mosolyt adó az albumod! Köszönöm!:-)

Merika írta...

Krissz, ne haragudj, hogy itt írok, de nem találtam más elérhetőséget.Nem tudok belépni a cewére, pedig szeretnék.Új gépünk van karácsony óta, és hiába kérem a jelszavam,mindig azt irja valamilyen kulcsnál hiba van. Nem szeretnék új néven regisztrálni, mert a régi galériám elvész. Köszönöm ha segítesz!

Noncsi írta...

Hihetetlenül szuper lett a fotókönyved. Nagyon szépek az unokák is! :)