2011. november 29., kedd

Fortepan

a neve annak a fantasztikus gyűjteménynek, ahol iszonyat mennyiségű fotót böngészhetünk az 1900-as évek elejétől kezdve. Ezeket aztán le is tölthetjük, és kedvünkre használhatjuk. Ablak a múltra címmel ezeket a fotókat használta fel Kerényi Zoltán, és egy csomó helyszínt ismét megörökített, majd a fotókat egymásra helyezte. Már, amikor először láttam is elkápráztatottak ezek a fotók. Nemcsak fotós szemmel, hiszen azért ezt technikailag meg is kell oldani, hogy ugyanonnan, ugyanúgy, hanem rögtön beindult a scrapes fantáziám is:) Én ezzel a kihívással indultam a „Csinálj, amit akarsz” játékon, és ezen a héten Mr. Random jóvoltából ez is lett a feladat. A fotó már nyár óta várta sorsát, és most ez az oldal született belőle. JA!! És, ahogy most rákerestem az oldalakra, megláttam, hogy kiállítás nyílik a képekből december 15-én. Lorie készleteiből válogattam hozzá.

4 megjegyzés:

Margó írta...

Ez valami többszörösen különleges szépség!:-)! (.. meg persze, Te és Lorie...)

kreatívhit írta...

Ez fergetegesen jó lett!
Ámulat klassz oldal.

Eszter(beszteri) írta...

Wow, wow és wow. lenyűgöztél ismét.

Timi írta...

én is nagy rajongója vagyok ezeknek a képeknek és fantasztikusan jó lett Krisssz!!!!!Szuper!!!