2011. június 3., péntek

Vesztemre

vállaltam be a fantasy-t:)) Csajok teljesen rákattantak, így kellett még egyet csinálnom (fejenként). Blanka elképesztő, még azt is megmondta, hogy úgy fényképezzem le, mintha fogná a vitorla kötelét! És úgy tűnik, hogy már most jobb térérzéke van, mint nekem, minden aránytalanságot kiszúr. Lilike nem ennyire határozott, nála is Blanka kotyogott bele mindenbe:)
Még szerencse, hogy imádom Lorie-t, így már korábban begyűjtöttem tőle egy csomó készletet, amit eddig alig tudtam használni:))
Azért egy időre befejeztem a fantasy-t, szerencsémre a fiúk még nem foglalkoznak ilyesmivel:)


7 megjegyzés:

Lili'sMother írta...

PS-ot nem tanulják? :) Gyönyörű, ötletes oldalak, de nagyon furi Tőled.

Rucola Designs írta...

Csodásan megy, elképesztőek a kölkek! :D

treza írta...

Mindkettő remekül sikerült, nekem a hajós a kedvencem...mintha már ezer éve fantasy-t alkotnál! Persze Lorie-val meg ilyen profi Megrendelővel nem nehéz :) Kissé ugyan szokatlan Tőled, de jól áll!

Gólya írta...

Nagyon durván király mindkettő! Ezek után legalább világosan tudod, hogy ezt is kiválóan műveled! :)

Eszter(beszteri) írta...

Hát ez csúcs, jól megjártad, de az oldalak nagyon szépek, szóval én nem bánom... :) CSinálj még!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Puzsi írta...

Nálunk a nyomdában azt mondják, ha a megrendelő OK, akkor minden egyszerű :) Szuperek lettek az oldalak! Kicsit irigy is vagyok, de nem bánom :)

Toni írta...

Még-még-mé!!!!