2011. február 18., péntek

Mörjike

villámjátékot hirdetett a facebookon. Véletlen vettem észre a telefonomon, amin nagyjából reménytelen vállalkozás lecsapni rá, leginkább azért, mert az oldal sincs mentve, jelszót is fejből kellene tudni stb. Rutinom sincs, mert ritkán próbálkozom hasonlóval. Bénaságomat mi sem mutatja jobban, hogy még azt is elnéztem, hogy mennyiért lehet vásárolni:) A 3 db 5 $-ból nekem csak a 3 maradt meg, így annyiért választottam. Mit mondjak, nagyon meglepődtem, amikor kiderült, hogy sikerült :))
Ezt a papírkészletet választottam: (köszi Mörjike, nagyon szépek:))


És ezt az oldalt készítettem most belőle. 


 Felhasználtam még beszteri gyönyörűséges wa-ját, (köszi Eszti) és Lorie virágját.

6 megjegyzés:

Krisz írta...

Végtelenül bájos a fotó és szépséges lett az oldal! :)

Bíró Ágnes írta...

De örülök, hogy belikelted FB-ra! Jártányi erőm sincs, csak bekukkantottam oda és ez fogadott. :) Örülök, hogy sikerült lecsapnod rá, nagyon gyorsak voltatok!
Az oldal amit készítettél belőle pedig lenyűgöző!!! Gyönyörű bébike, mesteri blendinggel, Lorie virágaiért odáig vagyok!!

Megengeded, hogy a boltomba kitegyem ezt az oldalt a papírkészlet mellé inspirációnak?

Toni írta...

Gyönyörke szép és gratulok: gyors vagy mint a villám és naná, hogy villantasz is nagyot! :)

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű lett az oldal!!!!! :) Örülök, hogy tudtad használni a wa-t, nagyon szívesen!!!! :)

treza írta...

már a fb-on mosolyogtam egy sort a 3 USD-s történeteden :)
ettől függetlenül csodaszép papírszettet választottál és csodás, ahogyan felhasználtad

nekem talán majd ma, 2 köhögőroham között lesz időm/erőm alkotni...

Noncsi írta...

Krissz, először is szeretnék neked jobbulást kívánni, mielőbb gyógyuljál meg!
Szeretettel várlak a blogomon egy kis meglepivel! :)