2011. január 9., vasárnap

Fiumei úti sírkert

Tegnap jociandival fotósétára mentünk a Fiumei úti sírkertbe. Elég ronda borús idő volt, meg sajnos hamar sötétedett is. Bár fogalmazhatnék úgyis, hogy mehettünk volna korábban:) Ez a temető tele van csodával, nekem ez valahogy kimaradt. Minden évszakban vissza fogok menni.
Sikerült azért egy csomó szobrot lefotózni, aztán persze jöttek a textúrák. :) Tuti kóros, és kezelendő, és biztos idővel csitul a szenvedély, de egyelőre textúrát textúrára halmozok:)
Hármat most felrakok a sokból (mennyi lett volna, ha nem sötétedik??9, textúrával és anélkül. Ha van kedved, lécci mondd meg, melyik jobb. Ha mindenkinek a textúra nélküli tetszik jobban, az lehet, hogy mélyen elgondolkoztat, és segít a gyógyulásban:)









11 megjegyzés:

Toni írta...

Érzem a kérdést, nekem pontosan betalált. :) Naná, hogy textúrázva és nehogy már te kigyógyulj, amikor én még hanyatt-homlok diliziek. :) Csoda a sírkert, valamikor ezer éve voltam ott utoljára, de hol volt akkor még nekem fotóaparátom. Mesegyönyögyű!!!!

Krisz írta...

Igen ez a hely egy "aranybánya" egy fotós számára. A nagyszüleim a közelben laktak és gyekerekként, sokszor fura is volt miért megyünk olyan sokat egy sírkertbe sétálni.
Szépek lettek a fotók, nekem a texturás is nagyon tetszik! :)

fanori írta...

Szerintem a textúrázás csinál egy sima fotóból képet... a hatásotokra egyre jobban vágyom egy profibb gépre, mert a kis kompaktommal egyre kevesebb a motiváció bármit is fényképezni...

Eszter(beszteri) írta...

gyönyörűek a fotók, nekem az elsőnél az eredeti tetszik jobban, de a másik kettőnél a textúrázott... :) amúgy engem is megfertőztél, állandóan pakolom én is a textúrákat, aztán persze van, hogy mégis leszedem... :)

Bíró Ágnes írta...

Nekem a középsőnél kifejezetten tetszik a textúrázott fotó. A másik kettőnél talán egy kicsit erős.
Amúgy meg ki ne gyógyulj belőle!!
Én is gyűjtő vagyok, szánom bánom. :DD

Rucola Designs írta...

Sajnos nem tudok segíteni, én is imádom a textúrázást, meseszépek! :) A "gyereket" az őrületbe kergetem vele, minek mindent összekoszolni? - szokta kérdezni. :)

Kisnyul / Andi írta...

Rossz hírem van, én sem gyógyítalak meg.... nekem jobban tetszenek a textúrázott képek.

icka írta...

sajnos nekem is nagyon bejönnek a textúrázottak...jobbulást!

treza írta...

Imádtam ott sétálni, mikor nagyon elegem volt a szobatársaimból a koleszban, vagy csak úgy.
Nekem az első 2 fotónál nagyon tetszik a textúrázott változat, a harmadiknál sokallom.
Meg fogtok fertőzni, már érzem...

Gólya írta...

szerintem is betegeskedj tovább textúra ügyben...az eredeti képek is jók, de a textúra egyszerűen megbolonditja őket, nagyon szépek és kifejezőek általa.

Rita(006) írta...

Nem hinném, hogy az én +1 véleményem bármit is számítana mindezek után a "gyógyulásodban" (főként, hogy magam is fertőzött vagyok). Meg egyébként is imádom amit csinálsz textúrázva vagy anélkül, onnantól kezdve, hogy a gépet a kezedbe veszed, vagy leülsz a PS elé!