2008. július 20., vasárnap

Alkotó blogoló



Nagy örömmel értesültem róla, hogy Kata nekem ajánlotta fel a Zsuszi alapította Alkotó blogoló vándordíjat.
Az egyéni öröm mellett jó látni, ahogy mindenki tiszta szívvel, örömmel ajánl másokat. Lehet, hogy van jobb megoldás, nekem ez jutott eszembe, hogy a googleba beírva az alkotó blogoló-t, rögtön egy csomó blogot nézhettem meg, aminek nagyon örültem, hisz így eddig ismeretlen kreatívkodásokban gyönyörködhettem.


A feltételek igen egyszerűek. Aki díjazott, az maga is díjazóvá válik, és továbbadja 2 bloggertársának.
1. Kiválaszt 2 olyan blogolót, aki neki kedves, akinek az alkotásait sokra tartja
2. Meg is indokolja, hogy miért éppen őket díjazza
3. Majd hagy az illető oldalán egy üzenetet, amiben felhívja a figyelmét rá :)

Bármelyik magyar blog díjazott lehet, ahol alkotó tevékenységről tesz tanúbizonyságot annak írója. Lehet az bármilyen kézimunka, scrapbook, kreatív gasztroblog, ez csak a díj átadóján múik.

Aztán aki úgy érzi, büszke a díjra, kiteheti az oldalsávba :)

Továbbadni sem könnyű feladat, mert a sok jóból nehéz kiválasztani kettőt. És persze már sokat megkapták.

Az én választottaim:

Szilvi akinek az oldalán a fantasztikus scapbookos oldalak mellett mindig találok egy csomó érdekes dolgot. Az ő bejegyzése alapján nem nyugodtam addig, míg nem szereztem Starbucks-os poharat , a Crocs-os postja hatására meg az egész család ilyet rendeltetett velem:)

A másik díjazottam Paperfellow, akit talán váratlanul ér a dolog, hisz nem ismerjük egymást, de én mindig megnézem a bejegyzéseit, és csak ámulok hijetetlen kreativitásán.

4 megjegyzés:

Szilvi írta...

Köszönöm! Most irulok-pirulok. Nagyon aranyos vagy. ;)

Szilvi írta...

Ja és sok kellemes sétát a Crocsiekhoz... (igen, mi már becézzük is őket, hehe). Nálunk is nagyon érik a következő adag rendelés.

Budaházi Brigitta írta...

jó választás mindkettő! abszolút egyetértek. :)

Budaházi Brigitta írta...

elnézést! ... és szeretettel gratulálok a díjazáshoz is! ezzel meg még jobban egyetértek :)